ID info

My photo
ISTANBUL, Europe, Türkiye
With an attempt to combine the art of literature with photo captures... Fotoğrafların göz hakkı Burcu Çelik'e, Yazıların kalem payı bilmem ki kime aittir. Telif hakkı kudretli bir ilaha havale edilmiştir.

Tuesday 7 September 2010

vazgecmek degil bu bilmiyorum ne
sanirim henuz ad bulunamadi bu bocalama evresine
hayatta uyumlu olaylar oluyor elbette
ben rastladim bir kac kez
yagmur ve cenaze ortami mesela cok guzel
sonra avludaki erik agaci, dis duvarlari turuncu, kapi rengi yesile boyanmis ve kapinin arasindaki demirlerinde egreti duran beyaz boya uyumlu seyler bunlar
bugun intihar etmeye karar vermistim, neden bi bahane ararlar ki
yasamak icin ne sebebleri var bu insan kalabaliginin
aslinda sana cumleler biriktirdim hep en azidan basliklar koymustum her birine
neyse ki sana oturup gunun nasil gecitigini anlatacak degilim

No comments:

Post a Comment