ID info

My photo
ISTANBUL, Europe, Türkiye
With an attempt to combine the art of literature with photo captures... Fotoğrafların göz hakkı Burcu Çelik'e, Yazıların kalem payı bilmem ki kime aittir. Telif hakkı kudretli bir ilaha havale edilmiştir.

Saturday 26 June 2010

cok yazim yanlisi var da duzeltmeye usendim

Anne, sen hiç ateist oldun mu?
Hani böyle mistik bir baharat kokusunu miden kabul etmez gibi
Dur anne anlatmama izin ver.
Bak , beynimin içinde bir anahtar deliği
Kitli kalmış gibi
Hani böyle her şeyini yitirdiğinde
Aslında her şey diye bir şeyinin bile olmadığını anladığında
Ağlamayı ayıp , maskeler fazilet saydığında
Üstündeki son elbisen yırtıldığında
Ne yaptın anne? Ateist olmadın mı?
Anne bırak şimdi cenneti
Ben rüyalarına inanırım anne
Ölebilirsin, bölünebilirsin, uyandırabilirsin
Ama bırak şimdi cenneti
Sana acılarımdan bahsetmem gerek.

Bana yeni dualar ezberletme artık
Günaha gerek kalmadığını gördüm ben
Masumlar vardı anne ateşte, hepsi de alevler içinde
Ama bu senin masallarındaki ızdırap değildi
Senin süslediğin bahçelerde hep savaş hep savaş
Ne bir merhamet eli uzanıyordu cesetlere
Ne bir af gölgesi
Peki sen ne yaptın anne?
Ben orda öylece yatarken
Ağıt mı yaktın , gurur mu duydun?
Bana fatiha okuma anne
Yarım bırakıyor hıçkırıkların

Anne, sen hep Cumartesi olarak kal
Demde çayın , elinde resmin olsun daima
Ne zaman ben düşersem aklına
Radyoyu aç , dua etme
Şehit diye bir ley yoktur anne
Ama sen yine de kimseye belli etme
Öfkene söyle hesap sormasın
Anne unutmuşum, sen bana taparsın
Ama anne ben gidince
Hani kabre, ateşe gider gibi
Sen hiç ateist olmadın mı?
Kuytularda aramadın mı beni
Oysa geçmiştim oralardan
Ve sen hala Cumartesiydin o gün
Anne, hani ben yokum ya bundan sonra
Sen ateist olmaz mısın?

http://www.facebook.com/posted.php?id=100000859607402&start=10&hash=5e22994439e0f99feb24284d69538546#!/video/video.php?v=1416498375044&ref=share

1 comment:

  1. ben bu yazıyı cok sevdım, saygıyla eğildim tekrar

    ReplyDelete